3 ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε πριν να επιλέξετε εταιρεία web hosting.

Η δημιουργία site είναι κάτι που πλέον απασχολεί σχεδόν όλες τις επιχειρήσεις αλλά και γενικά όσους ασχολούνται με το internet ακόμη κι ερασιτεχνικά και περνούν πολλή ώρα σε αυτό. Ο λόγος γι’ αυτό είναι πολύ απλός: το διαδίκτυο έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και πλέον αποτελεί ένα πάρα πολύ ισχυρό μέσο επικοινωνίας κι ενημέρωσης αλλά και μία συνεχώς εξελισσόμενη αγορά με πολλές ευκαιρίες για κέρδος. Ενώ λοιπόν πολλοί ασχολούνται με το πώς θα είναι το site τους και τι περιεχόμενο θα έχει, αγνοούν έναν πολύ σημαντικό παράγοντα του internet: το web hosting.

Σε γενικές γραμμές, για να μπορέσει να λειτουργήσει σωστά μία ιστοσελίδα και να είναι διαθέσιμη επί εικοσιτετραώρου βάσεως, θα πρέπει να «φιλοξενείται» σε έναν server. Τη φιλοξενία αυτή τη προσφέρει ένας web host. Με άλλα λόγια, ο web host στην ουσία σας νοικιάζει ένα «σπίτι» στο οποίο θα φιλοξενείται η ιστοσελίδα σας. Η φιλοξενία ιστοσελίδων λοιπόν είναι το Α και το Ω για την επιτυχία ενός site. Ας δούμε λοιπόν κάποιες ερωτήσεις που θα πρέπει να κάνετε για να επιλέξετε τον σωστό πάροχο.

Με πόσα site θα μοιράζομαι τον server μου;

Δεδομένου ότι το κόστος συντήρησης ενός server είναι πάρα πολύ μεγάλο, σχεδόν κανένας host δεν φιλοξενεί μία ή έστω και δύο σελίδες σε έναν server. Για την ακρίβεια, οι δωρεάν hosts συνήθως φιλοξενούν μερικές εκατοντάδες στον κάθε server. Επειδή οτιδήποτε κακό συμβαίνει σε μία ιστοσελίδα του server – απότομη αύξηση του traffic, επίθεση από χάκερ κλπ – επηρεάζει αρνητικά και τις άλλες σε κάποιο βαθμό, καλό θα ήταν να έχετε όσο το δυνατόν λιγότερους «συγκάτοικους» γίνεται. Αν το νούμερο των sites που θα μοιράζονται το hosting σας φαίνεται μεγάλο, απλά ο εν λόγω host δεν είναι για σας.

Θα έχω εικοσιτετράωρη ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ υποστήριξη;

Όσο καλός και να είστε σε θέματα διαδικτύου και όσο καλός και να είναι ο host σας, σφάλματα και κακά πράγματα συμβαίνουν. Μία επίθεση DDOS ή ένα χτύπημα από χάκερ είναι κάτι που μπορεί να συμβεί στον καθένα ανά πάσα στιγμή, το ίδιο ισχύει και για κάποιο ανθρώπινο λάθος. Δεδομένου λοιπόν ότι ένα site έχει μεγάλη σημασία σήμερα, ειδικά αν ανήκει σε κάποια επιχείρηση, θα πρέπει ο host σας να είναι έτοιμος ανά πάσα στιγμή να σας βοηθήσει να λύσετε τα προβλήματα που αφορούν τη δική του πλευρά. Καλά τα email σαν τρόπος επικοινωνίας, αλλά η αμεσότητα του τηλεφώνου είναι σαφώς ανώτερη. Πάντα λοιπόν να προτιμάτε έναν host που να είναι κοντά σας 24 ώρες και μάλιστα τηλεφωνικά. Μια τέτοια εταιρεία με 24ωρο τηλεφωνικό κέντρο είναι η Tophost. Η Κρητική εταιρεία TopHost προσφέρει 4 τρόπους άμεσης επικοινωνίας, διαθέσιμους όλο το 24ωρο!

Αναλαμβάνετε εσείς την ασφάλεια και την ενημέρωση των sites; Έχει κάποιο κόστος αυτό;

Η ασφάλεια ενός site είναι πολύ σημαντική υπόθεση αφού κάθε λίγο και λιγάκι προκύπτουν νέες απειλές και ιοί. Καλό είναι λοιπόν ένα site να είναι πάντα ενημερωμένο με την τελευταία έκδοση της CMS πλατφόρμας του αλλά και να έχει πάντα κάποια πλήρως ενημερωμένη προστασία από ιούς κλπ. Είναι πολύ δύσκολο για κάποιον διαχειριστή site να ασχολείται με το περιεχόμενο του και να φροντίζει να ενημερώνει τη «μηχανή» της ιστοσελίδας του, γι΄αυτό και πολύ hosts αναλαμβάνουν οι ίδιοι αυτή τη δουλειά. Καλό είναι λοιπόν να επιλέξετε έναν host ο οποίος να κάνει γρήγορα τις απαραίτητες ενημερώσεις και μάλιστα δωρεάν ή με μικρό κόστος. Εννοείται ότι αν έχετε τον χρόνο και τις γνώσεις, μπορείτε να τις αναλάβετε και μόνοι σας.

Εννοείται ότι αυτές οι ερωτήσεις δεν καλύπτουν όλους τους τομείς που παίζουν σημασία στο καλό web hosting, αλλά σίγουρα θα σας δώσουν μια καλή ιδέα για τη ποιότητα του κάθε υποψήφιου host και των υπηρεσιών που προσφέρει!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *